Analyt 3 Hotel - Sistem automat de dozare chimică
Cod produs: 177810

Analyt 3 Hotel - Sistem automat de dozare chimică

32 851.16 lei
Prețurile sunt aplicabile fără taxe de livrare
Timp de livrare
Produsul poate avea o potrivire sau o culoare ușor diferită față de cea din imagine.

Bayrol Analyt 3 Hotel este un sistem de măsurare, reglare și dozare extrem de eficient și precis pentru monitorizarea automată a apei din piscine. Compatibil cu toate tipurile de pompe și sisteme de dozare, poate controla și regla pH-ul, clorul sau bromul. De asemenea, măsoară redox (o unitate de măsură a clorului - megawați).

Setul include 2 pompe peristaltice pentru pH Minus / pH Plus si dozare de clor lichid.

Hotelul Analyt 3 poate controla tratarea apei în toate piscinele, indiferent de dimensiune: tot ce trebuie să faceți este să conectați pompe cu un debit suficient, iar de toate celelalte se va ocupa unitate.

Cu multe opțiuni pentru conectarea auxiliarelor externe, această stație de dozare acționează ca un centru de control al piscinei. De exemplu, vă permite să controlați pompa, iluminatul sau încălzirea piscinei, evitând utilizarea altor dispozitive de control și reducând astfel costurile.

Avantaje:

  • Măsurare profesională a clorului cu afișaj de clor liber și clor activ. Afișează măsurătorile de clor în mg/l.
  • Adaptare la sistemele de dozare
  • Gestionarea piscinelor mari
  • Disponibilitate la distanță
  • Jurnalul evenimentelor

 

Operațiune:

Hotelul Analyt 3 este controlat direct pe ecranul tactil sau printr-un terminal de navigație conectat la o rețea locală (computer, tabletă sau dispozitiv similar). Dacă rețeaua dvs. locală este conectată la Internet, Hotelul Analyt 3 poate fi gestionat integral și online.

Elementul de măsurare instalat în Hotelul Analyt 3 funcționează pe un principiu potențiostatic și, prin urmare, poate afișa conținutul de clor în mg/l. Electrozii din aur și platină sunt o combinație de înaltă calitate care asigură măsurarea extrem de precisă a clorului liber și activ. Sistemele de masurare sunt protejate de o cutie eleganta si detasabila care permite operarea usoara si rapida, calibrarea si intretinerea electrozilor.

Date tehnice:

  • Afișaj: Afișaj TFT de înaltă rezoluție cu rezoluție VGA (800 x 480), selectarea meniului prin pictograme, 5 comenzi rapide suplimentare pentru funcțiile utilizate frecvent, funcție de ajutor sensibilă la context.
  • Securitate: Protecție prin parolă (5 nivele), configurabilă pentru acces direct și acces la distanță.
  • Limbi: 16 limbi selectabile
  • Clasa de protectie: IP65

 

Parametri/domenii de măsurare:

  • pH: 0-10 (cu compensare de temperatură)
  • Clor/brom liber: 0,01 - 10 ppm/mg/l
  • Temperatura apei: 0 - 50 ° C

 

Mărimea:

  • Latime: 715 mm
  • Inaltime: 495 mm
  • Adâncime: 125 mm
  • Dimensiuni înălțime (mm) 495
  • Dimensiuni lățime (mm) 715
  • Adâncimea dimensiunilor (mm) 125

Prioritatea companiei noastre este de a livra clienților mărfuri de cea mai înaltă calitate la un moment convenabil pentru aceștia într-un loc la alegerea lor.

Livrăm mărfuri în toate țările lumii, dacă nu găsiți țara sau orașul de care aveți nevoie atunci când alegeți adresa de livrare, vă rugăm să ne contactați pe e-mail [email protected] sau să sunați la numărul de telefon de contact, prețul de livrare va fi fi calculat individual.

Livrarea este întotdeauna disponibilă.

Informații de livrare:
Pregătirea comenzii pentru expediere durează 2-3 zile lucrătoare din momentul primirii plății în contul bancar al magazinului. Odată ce comanda dumneavoastră este gata, aceasta va fi predată curierului pentru livrare.
Timpul de livrare:
Livrarea durează de obicei 8-10 zile lucrătoare, dar pentru comenzi mai mari sau voluminoase, perioada de livrare poate dura mai mult.
Vă rugăm să rețineți că comenzile nu sunt procesate, expediate sau livrate în weekend sau sărbătorile legale.
Termenul maxim de livrare nu trebuie să depășească 4-6 săptămâni.

Timpul de livrare se calculează din momentul în care comanda este ridicată și expediată din depozitul nostru. De îndată ce comanda este expediată, clientul va primi o notificare prin e-mail cu toate informațiile de urmărire a comenzii sale. Condițiile de livrare se pot modifica în funcție de distanța punctului de destinație.

Termenul de livrare pe site este aproximativ.

Compania nu este responsabila, pentru eventualele intarzieri de livrare.

Compania nu este responsabilă pentru rearanjarea electricienilor sau constructorilor.

NB! Dacă nu ați primit comanda în perioada de timp indicată mai sus, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.


Preturi de livrare la domiciliu

Costul transportului in toata Europa se calculeaza in functie de tarifele stabilite de serviciul de curierat.

Inainte de a livra marfa, curierul va aranja un timp de livrare acceptabil pentru dvs. telefonic (zile lucratoare Luni-Vineri 8:00 - 17:00).

Costurile de livrare nu sunt incluse in pretul produsului specificat in magazinul online.

Costul de transport va fi adăugat la valoarea coșului de cumpărături.

 

Colectarea bunurilor

La primirea mărfii livrate, vă rugăm să verificați starea expedierii (ambalajului), să vă asigurați că ambalajul nu este deformat sau deteriorat. Dacă bănuiți că coletul a fost deteriorat sau deformat, nu semnați documentele coletului și returnați coletul la curier. Dacă coletul este în regulă, atunci semnați factura (conosamentul) sau alt document de transfer-acceptare a transportului. Documentul semnat este dovada că bunurile comandate v-au fost livrate.

La achiziționarea de produse mai lungi de 2,4 m, clientul poate fi nevoit să aranjeze descărcarea.

Returnarea mărfurilor

Facem tot posibilul pentru a împacheta bunurile achiziționate de la noi. Din păcate, uneori se poate face rău în timpul transportului. Chiar dacă nu știi dacă ceva este deteriorat sau nu, este întotdeauna bine să faci fotografii coletului sosit pe smartphone-ul tău, vei avea nevoie de acestea în cazul în care se face vreun rău conținutului.

Dacă puteți vedea semne de ambalaj deteriorat, vă rugăm să luați următorii pași:

1. Faceți fotografii ale pachetului și asigurați-vă că deteriorarea este vizibilă.

2. Despachetați comanda și verificați dacă vreun produs este deteriorat, faceți o fotografie a articolului deteriorat.

3. Dacă există o încălcare, vă rugăm să ne informați prin e-mail [email protected]

NB! Pentru toate reclamațiile privind bunurile deteriorate sau sparte, trebuie să vă faceți reclamația în termen de o (1) zi lucrătoare de la data livrării. Compania trebuie să primească detalii complete și descriere în formă scrisă cu fotografii atașate ale bunurilor deteriorate.

Atunci când cumpărătorul refuză să accepte mărfurile livrate care nu sunt defecte, el trebuie să plătească costurile de returnare a bunurilor către noi.
Dacă aveți solicitări sau comentarii cu privire la serviciile de livrare a mărfurilor, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom lua în considerare cu siguranță dorințele tale.

Produse asemănătoare

Produse similare